donderdag 14 maart 2013

Droomjob

De mensen van www.lookmumnohands.com hebben precies iets tof op poten gezet. Check het uit.

Ik ben meteen aan het dagdromen geslagen wat mijn droomjob zou zijn en die ligt kort in de buurt. Stel u het volgende voor:

- een no-nonsense, laidback bar met lekkere koffie en nog lekkerdere thee
- een groot scherm waar alle koersen live op te volgen zijn
- een werkplaats waar iedereen aan zijn fiets kan komen sleutelen, al dan niet met begeleiding
- af en toe een workshop 'hoe onderhoud/herstel ik mijn fiets'
- een taarten & gebakprins(es) in de keuken
- af en toe een kapper in de zaak en ja, de kapper scheert ook benen!
- dj igor die plaatjes draait

En de ultieme fantasie: in een hoekje bouw ik een levensecht Alpenparcours waar ik 'koerske' kan spelen met onderstaande vrienden.



En ja, ook levensechte vrienden mogen meespelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten